Smolu mal Dušan keď vlastne meškal okolo 8 minút a tak nešťastne zapadol že ani riadítka motorky pomaly nevidel. A doloval ju asi pol hodiny. Trať je extrémne náročná a na viac s našponovanými časmi. Na prvý deň 6-dňovej je to vôbec nezvyk. Toľko vypadnutých jazdcov už 1. deň ani nepamätám. Spojovacia etapa, ak by sme mali dodržovať rýchlosti po cestách len tak tak sa dá chytiť. A to policajti zobrali vraj 6-tim jazdcom vodičáky, takže sú tým pádom vylúčení. Samotný okruh - samá skala, balvany striedala mokrá hlina. Aj keď prevýšenie nie je veľké, boli úseky doslova trialové že bolo sa treba vyšvihnúť aj na strmé aj 5- 6-metrové guláče. Aby toho nebolo dosť v inej časti trate bažiny kde jazdxci topily motorky. Špecialita - oceľové hladké platne ponad potôčky, kde len trochu šikmý nájazd alebo len mierna akcelerácia znamenala otočku do protismeru ako sa to stalo aj mne, alebo pád do potoka.Toto všetko spôsobil hustý nočný dážď z nedele na pondelok. No aspoň sa neprášilo. Bol to dnes vlastne 8-hodinový cantráč ( pre niekoho kto veľa meškal 9-hodinový) a skoro celý vlastne ako extrém. V časovkách natankovať , ani sme nestihli nič pojesť a hybaj ďlej. Ani testy neboli o nič ľahšie. Napr. Martin Gottwald v jednom teste (tzv. kameňák) padol 3- krát vlastne z nedostatku rýchlosti keď nedočiahol na zem keď to potreboval. Z našich si zaslúži absolutórium Zlato Novosad keď z klubových jazdcov skončil absolútne bez rozdielu tried na 8.mieste. Ja som padol hneď na začiatku "kameňáka" a z bolestivým stehnom som už ani nevládal stáť na stupačkách. Ale v cieli sme aj s Tomášom ešte stihli vymeniť aspoň zadné gumy.Všetci sme uťahaní, no Dušan sa rozhodol že zajtra napraví svoju nešťastnú chybu a posunie nás dopredu.
Zajtra by nás mala čakať rovnaká trať. No uvidíme, veď takýmto tempom nedôjde do cieľa ani tretina jazdcov. Už teraz sú tímy ktorým nedošiel nikto.“